donderdag 20 maart 2008

MARQT, supermarkt nieuwe stijl



MARQT, nieuwe supermarkt aan de Overtoom in Amsterdam.

Hun slogan... WAT DE BOER NIET KENT EET JIJ NIET!!


Het kan in Nederland toch!!! Een supermarkt met kwalitatief hoogstaande, eerlijke producten. Waar de lijnen tussen producent en afzetter kort zijn en je als consument dus weet wat je krijgt. Ik liep hier vanmiddag rond en genoot als foodie van al die liefde en aandacht die uitgaat naar al het eten wat Marqt biedt. Ik geloof er echt in dat op deze manier omgaan met eten de de toekomst heeft!

1 opmerking:

  1. Anoniem9:51 p.m.

    Nou woonde ik tot een paar jaar terug om de hoek van de Overtoom!

    Maar nu is dat helaas niet meer om de hoek. Want man-o-man wat lijkt mij dit een fijne winkel.
    Had ik maar nooit moeten 'emigreren'..

    Gelukkig kom ik nog vaak genoeg in die contreien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen